Son Dakika Haberleri

Bim’den bu kadarıda pes

Vatandaş zincir market BİM ile alakalı şikayetlerini paylaşarak yaşadığı problemleri dillendiriyor. BİM’deki denetimsizlikler müşterileri mağdur ediyor sağlığını tehdit ediyor. İşte BİM şikayetleri…Zincir market BİM şikayetleri her geride bıraktığımız gün artıyor. Vatandaşlar zincir market BİM alış verişi ardından birebir yaşadıklarını problemleri, problemleri paylaşıyor ama BİM şikayetlerin çözümü noktasında tatmin edici aksiyon almıyor. BİM şikayetleri başlıcalarının arasında son kullanma tarihi işlemiş mamüller, SKT’si geçmeye yakın mamüllerinde raflarda ‘kampanya’ ya da ‘indirim’ adı altına satılması, BİM aktüel mamüller kataloğu içinde yer alan mamüllerin mağazalara getirilmemesi, çalışanların tavırları gibi konular yer alıyor. Zincir market BİM mağazalarında süt, yumurta, peynir ve ayçiçek yağı fiyatları artışlarıyla ilgi çekiyor. Eskiden “ucuz” olarak anılan BİM markette de bundan sonra ucuz değil. BİM’e giden vatandaşlar pahalılık yanı sıra ‘denetimsizliğin’ neticesi olarak bozulmuş ürün, SKT’sı işlemiş mamüllerle de sık sık karşılaşıyor. Hal bu tür olunca zincir market BİM şikayetleri de müşteriler doğrultusundan detaylı sosyal medya platformlarında reaksiyon olarak dillendiriliyor. Bir vatandaş BİM’de aldığı kazandibinin son kullanma tarihinin bitmesine 2 gün kalmış bir ürünün hala rafta satışa sunulduğunu belirtti. BİM müşterisi şikâyetini, “BİM’den Osmanoğlu markasının kazandibi aldık. Almaz olaydık. Son kullanma tarihinin bitmesine 2 gün kalmış hala tezgahta satıyorlar bir de tadı da bozulmuş yiyemedik çöpe attık. Sizin gibileri mahkemeye vermeleri lazım. Düpedüz insanları yanıltıyorsunuz! Bu saatten sonra BİM’den de bir ürün almam.” ifadeleriyle dillendirdi. Zincir market BİM’de insan sağlığını tehdit eden bir diğer şikayet hususuda kokmuş, sorunlu tavuk oldu. Bozuk tavuğu bilmeden yemek ciddi düzeyde zehirlenmelere niçin bulunduğu biliniyor. Fulya adlı BİM müşterisi, “BİM’den aldığım piliç poşetindeki tavuk kokmuştu. Midem bulandı. Bir daha almam. Hem de 100 lira seviyesi para ödedim. Mağduriyetimizi gidermenizi rica ediyorum. Kokmuş tavuk satanlara ceza verin. Yoksa aslında sinirleniyorum. Ya yeseydik o tavuğu, hiç mi vicdanınız yok?” dedi. BİM’DE MİDE BULANDIRAN TAVUK! DENETLENMİYOR… Bir diğer Gökçen adlı BİM müşterisi ise denetimsizliğe ilgi çekti. Gökçen adlı vatandaş, “BİM tazem piliç markalı but aldım fakat butların altı çürümüş gibi görünüyordu ve çok kötü kokuyordu. Korkup tüm hepsini attık, paramızdan bulunduğumuzla kaldık. Buradan mamüllerin denetlenmediğini anlıyorum bir daha katiyen tercih etmeyeceğim.” dedi. Bir diğer zincir market BİM müşterisi ise mide bulandıran bir o kadar da şaşırtan bir iddiada bulundu. Ahmet adlı BİM müşterisi aldığı çikolatadan ‘köpek maması’ çıktığını ileri sürdü. Ürünün fotoğrafını da paylaşan BİM müşterisi, “BİM’den aldım ama bunda köpek maması gibi bir şeyler var. Arkadaşımla yedik, arkadaşım kustu ve şu an ya hastanede ya da evde. Moralimi çok bozdunuz. Bununla alakalı bilgilendirir misiniz? Çok kötü kokuyor. Tarihi yerinde, bence arkadaşımın dediği gibi köpek maması var.” dedi. Malatya’nın Battalgazi ilçesindeki BİM mağazasından Kıbrıs tatlısı olan Melisa adlı BİM müşterisi, ürünün son tüketim tarihinin geçtiğini belirtti. BİM müşterisi, “Yıldıztepe Mahallesi Yeşilçam Caddesi Battalgazi Malatya BİM şubesinden 27/04/2023 tarihinde Kıbrıs tatlısı aldım. Son tüketim tarihi 27/04/2023 ve tatlının üstünde küf vardı. Deprem bölgesine lüzumlu hassasiyetin sağlanması ve gereğinin yapılmasını arz ederim.” diyerek reaksiyonsini dile getirdi. Zincir market BİM’de bir diğer şikayet hususu da ürün etiket fiyatı ile kasa fiyatının değişik olması oldu. İstanbul Pendik’teki BİM şubesinden alış veriş yapan Fatmagül adlı müşteri, “27.04.2023 16:34’te BİM’den alış veriş yaptım. Etiket fiyatı 4,00 TL olan sakıza ödeme yaptım, fiş üstüne 5,25 TL göründü. Sakız fiyatının niçin bu şekilde bulunduğunu sorduğumda gün içinde zam gelmiştir, etiketlere yansımamıştır, ürünü iade edebileceğimi ama 4,00 TL’den alamayacağımı, çalışan doğrultusundan kendi cebimden ödeyemem diye bir cevap aldım. Gün içindeki zamların etikete yansımaması niçin yansıtılamadığı benim problemim değil. Tüketici haklarında müşteri etiket fiyatıyla ürünü alır, değişikliğe uğramayan etiket fiyatından mesul değildir. Bu sakız değil yüksek fiyatta bir ürün de olabilirdi. Kamera kayıtları ele alındığında aldığım cevap ve reaksiyon görülebilir. Ben etikette ne görürsem o parayla o ürünü alırım, bana ürün iadesi yapma teklifi, satmama gibi tekliflerde bulunamamalarını, lüzumlu uyarıların yapılmasını denetlenmesini gereğinin yapılmasını rica ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Sonra ki Sayfa !!!

Okumaya devam etmek için yukarıda ki görsele t'klay'n ve ilerleyiniz >>>
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

Bim’den bu kadarıda pes

Vatandaş zincir market BİM ile alakalı şikayetlerini paylaşarak yaşadığı problemleri dillendiriyor. BİM’deki denetimsizlikler müşterileri mağdur ediyor sağlığını tehdit ediyor. İşte BİM şikayetleri…Zincir market BİM şikayetleri her geride bıraktığımız gün artıyor. Vatandaşlar zincir market BİM alış verişi ardından birebir yaşadıklarını problemleri, problemleri paylaşıyor ama BİM şikayetlerin çözümü noktasında tatmin edici aksiyon almıyor. BİM şikayetleri başlıcalarının arasında son kullanma tarihi işlemiş mamüller, SKT’si geçmeye yakın mamüllerinde raflarda ‘kampanya’ ya da ‘indirim’ adı altına satılması, BİM aktüel mamüller kataloğu içinde yer alan mamüllerin mağazalara getirilmemesi, çalışanların tavırları gibi konular yer alıyor. Zincir market BİM mağazalarında süt, yumurta, peynir ve ayçiçek yağı fiyatları artışlarıyla ilgi çekiyor. Eskiden “ucuz” olarak anılan BİM markette de bundan sonra ucuz değil. BİM’e giden vatandaşlar pahalılık yanı sıra ‘denetimsizliğin’ neticesi olarak bozulmuş ürün, SKT’sı işlemiş mamüllerle de sık sık karşılaşıyor. Hal bu tür olunca zincir market BİM şikayetleri de müşteriler doğrultusundan detaylı sosyal medya platformlarında reaksiyon olarak dillendiriliyor. Bir vatandaş BİM’de aldığı kazandibinin son kullanma tarihinin bitmesine 2 gün kalmış bir ürünün hala rafta satışa sunulduğunu belirtti. BİM müşterisi şikâyetini, “BİM’den Osmanoğlu markasının kazandibi aldık. Almaz olaydık. Son kullanma tarihinin bitmesine 2 gün kalmış hala tezgahta satıyorlar bir de tadı da bozulmuş yiyemedik çöpe attık. Sizin gibileri mahkemeye vermeleri lazım. Düpedüz insanları yanıltıyorsunuz! Bu saatten sonra BİM’den de bir ürün almam.” ifadeleriyle dillendirdi. Zincir market BİM’de insan sağlığını tehdit eden bir diğer şikayet hususuda kokmuş, sorunlu tavuk oldu. Bozuk tavuğu bilmeden yemek ciddi düzeyde zehirlenmelere niçin bulunduğu biliniyor. Fulya adlı BİM müşterisi, “BİM’den aldığım piliç poşetindeki tavuk kokmuştu. Midem bulandı. Bir daha almam. Hem de 100 lira seviyesi para ödedim. Mağduriyetimizi gidermenizi rica ediyorum. Kokmuş tavuk satanlara ceza verin. Yoksa aslında sinirleniyorum. Ya yeseydik o tavuğu, hiç mi vicdanınız yok?” dedi. BİM’DE MİDE BULANDIRAN TAVUK! DENETLENMİYOR… Bir diğer Gökçen adlı BİM müşterisi ise denetimsizliğe ilgi çekti. Gökçen adlı vatandaş, “BİM tazem piliç markalı but aldım fakat butların altı çürümüş gibi görünüyordu ve çok kötü kokuyordu. Korkup tüm hepsini attık, paramızdan bulunduğumuzla kaldık. Buradan mamüllerin denetlenmediğini anlıyorum bir daha katiyen tercih etmeyeceğim.” dedi. Bir diğer zincir market BİM müşterisi ise mide bulandıran bir o kadar da şaşırtan bir iddiada bulundu. Ahmet adlı BİM müşterisi aldığı çikolatadan ‘köpek maması’ çıktığını ileri sürdü. Ürünün fotoğrafını da paylaşan BİM müşterisi, “BİM’den aldım ama bunda köpek maması gibi bir şeyler var. Arkadaşımla yedik, arkadaşım kustu ve şu an ya hastanede ya da evde. Moralimi çok bozdunuz. Bununla alakalı bilgilendirir misiniz? Çok kötü kokuyor. Tarihi yerinde, bence arkadaşımın dediği gibi köpek maması var.” dedi. Malatya’nın Battalgazi ilçesindeki BİM mağazasından Kıbrıs tatlısı olan Melisa adlı BİM müşterisi, ürünün son tüketim tarihinin geçtiğini belirtti. BİM müşterisi, “Yıldıztepe Mahallesi Yeşilçam Caddesi Battalgazi Malatya BİM şubesinden 27/04/2023 tarihinde Kıbrıs tatlısı aldım. Son tüketim tarihi 27/04/2023 ve tatlının üstünde küf vardı. Deprem bölgesine lüzumlu hassasiyetin sağlanması ve gereğinin yapılmasını arz ederim.” diyerek reaksiyonsini dile getirdi. Zincir market BİM’de bir diğer şikayet hususu da ürün etiket fiyatı ile kasa fiyatının değişik olması oldu. İstanbul Pendik’teki BİM şubesinden alış veriş yapan Fatmagül adlı müşteri, “27.04.2023 16:34’te BİM’den alış veriş yaptım. Etiket fiyatı 4,00 TL olan sakıza ödeme yaptım, fiş üstüne 5,25 TL göründü. Sakız fiyatının niçin bu şekilde bulunduğunu sorduğumda gün içinde zam gelmiştir, etiketlere yansımamıştır, ürünü iade edebileceğimi ama 4,00 TL’den alamayacağımı, çalışan doğrultusundan kendi cebimden ödeyemem diye bir cevap aldım. Gün içindeki zamların etikete yansımaması niçin yansıtılamadığı benim problemim değil. Tüketici haklarında müşteri etiket fiyatıyla ürünü alır, değişikliğe uğramayan etiket fiyatından mesul değildir. Bu sakız değil yüksek fiyatta bir ürün de olabilirdi. Kamera kayıtları ele alındığında aldığım cevap ve reaksiyon görülebilir. Ben etikette ne görürsem o parayla o ürünü alırım, bana ürün iadesi yapma teklifi, satmama gibi tekliflerde bulunamamalarını, lüzumlu uyarıların yapılmasını denetlenmesini gereğinin yapılmasını rica ediyorum.” ifadelerini kullandı.

POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
SON DAKİKA